0 tuotetta0.00EUR

Toimitusehdot

TILAUKSEN TEKEMINEN
Tilaukset tehdään verkkokaupan kautta.
Tehdäksesi tilauksia verkkokaupastamme sinun ei tarvitse rekisteröityä ja luoda asiakastilia.  Asiakastilin luominen on kuitenkin suositeltavaa, sillä asiakastilisi kautta pääset mm. seuraamaan tilauksesi käsittelyvaiheita ja tarkistelemaan vanhoja tilauksiasi. 
Tilauslomaketta täytettäessä pyydämme erityistä tarkkaavaisuutta sähköpostiosoitteiden ja postitusosoitteiden oikeinkirjoitusten suhteen! 

Ilmoitathan siis toimivan sähköpostiosoitteen, jossa on myös tilaa saapuville viesteille.


KÄSITTELY- JA TOIMITUSAJAT
Tuotteiden postitus asiakkaille tapahtuu aina Espoon varastoltamme käsin. Pyrimme toimittamaan tilaamasi tuotteet aina mahdollisimman nopeasti. Maininta kyseisen tuotteen keskimääräisestä toimitusajasta löytyy aina tuotteen omalta sivulta tuotteen "Lisätiedot" kohdasta. 
Lisätietoja tietyn tuotteen toimitusajoista on tarvittaessa saatavilla myös asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@boutique-loulou.com tai puhelimitse 0405 889 229
Mikäli tuote tarvitaan tiettyyn päivämäärään mennessä, kannattaa tästä jättää viestitilauslomakkeen kommenttikenttään tilausta tehdessä. Huomioithan toimitusajoissa myös postin kulun vaatiman ajan sekä viikonlopun/pyhäpäivien aiheuttamat viiveet.


TOIMITUSTAVAT ja -KULUT

 

posti

* Postitse:
Toimituskulu 3.95 Euroa, tilauksen koosta tai painosta riippumatta.
Postitukset tapahtuvat kirjeenä, maksikirjeenä tai postista noudettavana postipakettina, sen mukaan mitä tilauksen koko/paino vaatii.

* Nouto postista:
Toimituskulu 5,95 Euroa. Tilaus lähetetään aina seurantakoodillisena postipakettina osoitteesi postinumeron mukaiseen lähipostiisi.
Saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse, joten muista ilmoittaa puhelinnumerosi tilauslomakkeella!

* Nouto valitsemastasi postista:
Toimituskulu 5,95 Euroa. Tilaus lähetetään valitsemaasi postin toimipisteeseen, joka voi olla jokin muukin kuin oma postinumerosi mukainen lähipostisi. Voit siis valita esim. työpaikkasi lähipostin tai postin toimipisteen, joka muuten parhaiten sinulle noutoa ajatellen sopii.
Saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse, joten muista ilmoittaa puhelinnumerosi tilauslomakkeella!

 

TÄRKEÄÄ! Jos tilaat tuotteita toiselle henkilölle eri osoitteeseen kuin omasi on, älä valitse tätä postitustapaa. Voit valita Nouto postista vaihtoehdon, jolloin pakettilähetys lähtetään vastaanottajan postinumeon mukaiseen lähipostiin. Tarvittaessa asiakaspalvelumme antaa lisätietoja.

* Postin kotiinkuljetus:
Toimituskulu 12,00 Euroa. Posti toimittaa tilauksesi kotiovellesi erikseen sinun kanssasi sovittuna aikana. Posti ottaa yhteyttä sinuun toimitusajankohdan sopimiseksi. Mikäli sinua ei tavoiteta kahden soittoyrityksen jälkeen, lähetetään soittopyyntikortti toimitusajankohdasta sopimiseksi.

 

TÄRKEÄÄ! Jos valitset toimitustavaksi kotiinkuljetuksen, muistathan ilmoittaa puhelinnumerosi tilausta tehdessäsi, että Posti saa sinuun yhteyden! Myös kaikissa pakettilähetyksissä saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestitse, joten puhelinnumeron ilmoittaminen on tärkeää.

EMME KOSKAAN käytä puhelinnumeroasi markkinointi tms. tarkoituksiin, vaan ainoastaan saapumisilmoituksen lähettämiseen!


HUOM! 13.6.2014 voimaantulleen uuden verkkokauppalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättämistä ei enää katsota tilauksen peruuttamiseksi. Veloitamme kaikista 13.6.2014 jälkeen lähetetyistä ja asiakkaasta johtuvista syistä noutamatta jätetyistä ja takaisin palautuvista lähetyksistä aiheutuneet kulut täysimääräisinä. Noutamatta jätetyn lähetyksen maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista.
Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 20 euroa, joka peritään jälkikäteen tilauksen maksutavan mukaisesti joko laskulla tai vähennyksenä kauppasummasta. Mikäli haluat peruuttaa tilauksen ole pikimmiten yhteydessä verkkokauppaan sähköpostitse tai puhelimitse, että tilausta ei ehditä postittamaan sinulle. Jos haluat peruuttaa tilauksen sen jälkeen, kun se on lähetetty, tulee sinun noutaa lähetys postista ja palauttaa se meille takaisin Postin asiakaspalautuksena.


PALAUTUKSET JA VAIHDOT
Ilmainen Vaihto- & Palautusoikeus


Tuotteillamme on kuluttajansuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus.
Palautus- ja vaihto-oikeus koskee KÄYTTÄMÄTTÖMIÄ ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotepakkauksen voi siis avata tutkiakseen tavaraa menettämättä palautus-/vaihto-oikeutta. Tuotetta ei kuitenkaan voi ottaa käyttöön. (Älä sovita settiin kuuluvia alushousuja.)
Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
Pakkauksissa ja tuotteissa olevat tuotemerkit/-tarrat tulee olla paikoillaan, tuotteen tulee olla käyttämätön, puhdas, ehjä ja pesemätön! Jalkineita sovitetaan puhtaaseen jalkaan, puhtaalla alustalla, niin että kengät eivät likaannu ja niiden pohjat pysyvät moitteettomina! Kengistä ei missään nimessä saa poistaa valmistajan kokomerkintöjä tai muita logoja/materiaalimerkintöjä. 
Vaihto- ja palautusoikeus EI KOSKE seuraavia tuoteryhmiä:

Alushousut, bodyt, tasselit, sukat ja sukkahousut, lukuunottamatta avaamattomia paketteja. 

Jos poikkeustapauksessa hyväksymme myyntikelvottoman, puutteellisen tai palautusajan ylittävän tuotteen palautuksen, veloitamme kuluina aina vähintään 25% tuotteen hinnasta. Veloitus tehdään alkuperäiseen tilaukseen valitun maksutavan mukaisesti.

Osoite asiakaspalautuksille on :
BOUTIQUE LOULOU,
PL 35,
02211 ESPOO.

Tarjoamme asiakkallemme edelleen mahdollisuuden kuluttomaan asiakaspalautukseen Postin kautta (Sopimustunnus 614213). sekä Matkahuollon kautta. ( Sopimustunnus 9521106.)

HUOM! Jos olet valinnut toimitustavaksi "Postitse", älä lähetä asiakaspalautusta Matkahuollon kautta, vaan käytä palautukseen ainoastaan Postin asiakaspalautuskirjettä!

Mikäli olit maksanut palautettavan tuotteen ennakkoon, ilmoitathan palautuksen yhteydessä myös tilinumerosi IBAN muodossa. Jos et käytä tarjoamaamme mahdollisuutta kuluttomaan asiakaspalautukseen, vaan maksat palautuksen kulut itse, emme korvaa näitä postikuluja jälkikäteen. 

Palautukset tilauksesta tulee lähettää aina yhtenä asiakaspalautuslähetyksenä, ellei asiakas ja kauppias oleetukäteen muuta sopineet. (pl. mahdolliset jälkitoimitukset ja niiden palautukset). Mikäli asiakas tekee yhteen tilaukseen useita palautuksia, veloitamme ylimääräisten palautuksien postikulut asiakkaalta täysimääräisinä.

Palautusta tehdessäsi, pakkaathan lähetyksen niin hyvin, että palautettava tuote ei kuljetuksen aikana vahingoidu. Huomioithan myös sulkea kuoren/teipata paketin niin hyvin kiinni, että palautettava tuote pysyy matkassa mukana! Asiakas vastaa mahdollisista palautuksen aikaisista kuljetusvahingoista, jos ne johtuvat tuotteen puutteellisesta pakkaamisesta.

Vaihdettaessa tuotetta saman tuotteen eri kokoon tai väriin, on yksi koon / värin vaihto/tilaus kuluton). Mikäli tilaukselle tulee useampia vaihtoja, vastaa asiakas niistä koituvista postikuluista itse. Vaihdettaessa kokonaan toiseen tuotteeseen, veloitamme uuden postikulun.

PÄHKINÄNKUORESSA:

* Ilmainen Vaihto ja Palautusoikeus.

*Tarkista tilaamasi tuotteet heti ne vastaanotettuasi ja tee palautus/vaihto pikimmiten.

*Lähetä tuotteet hyvin pakattuina kuljetusvahinkojen välttämiseksi! Liitä tuotteen mukana tullut pakkauslista aina palautuksen yhteyteen.
*Palautukset/vaihdot postiin aina viimeistään 14vrk:n kuluessa.

Lisäksi pyydämme huomioimaan, että mikäli asiakas on valinnut jonkin lisämaksullisen (eli jonkin muun kuin perustoimitusmaksullisen ) toimitustavan (esim. kotiinkuljetus) ja palauttaa lähetyksen/ei nouda  tai vastaanota sitä, veloitetaan normaalin toimituskulun ylittävät toimituskulut joka tapauksessa.

Huomioithan, että asiakaspalautuksena lähetetyn postin kulku on hitaampaa ja sen meille saapumisessa menee keskimäärin 3-5 työpäivää.

Rahapalautukset suoritetaan asiakkaan tilille 2 viikon kuluttua palautuksen vastaanottamisesta, edellyttäen luonnollisestikin, että tuote täyttää palautukselle asetetut kriteerit ja että tarvittavat tiedot (palauttajan nimi, tilausnumero ja tilinumero) on ilmoitettu palautuksen yhteydessä.

 


REKLAMAATIO 
Mikäli sinulle on toimitettu väärä tai viallinen tuote, ilmoita asiasta viivytyksettä asiakaspalveluumme, joko sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@boutique-loulou.com tai puhelimitse. Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat toisinaan vaurioitua. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissasi heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota sen jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi toimenpiteistä.


MUUTA 
Kaikki sivujemme hinnat sisältävät ALV 24%.
Emme ole velvollisia toimittamaan loppuunmyytyä mallia kuluttajalle.

Pidätämme oikeuden joissain tapauksissa tilauksen eväämiseen. Tilauksen eväämiseen saattaa johtaa aiempi asiakashistoria esim. tuotteiden palautus käytettyinä, noutamattomat lähetykset,... Myös tilaukset, jotka erinäisistä syistä muuten herättävät epäilyksen tilauksen aitoudesta, saattavat tulla evätyiksi. Tilauksen eväämistapaukset käsitellään aina tapauskohtaisesti.

Valitettavasti lukuisten väärinkäytösten vuoksi joudumme olemaan erityisen tiukkoja tämän ehdon suhteen tapauksissa, joissa asiakas on valinnut tuotteet maksettavaksi jälkikäteen laskulla/osamaksulla.
Tehdessäsi tavanomaista suurempaa tilausta esim. ryhmälle ja halutessasi maksaa laskulla/osamaksulla, pyydämme ystävällisesti olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Pidätämme oikeuden hintojen ja tilaus- ja toimitusehtojen muuttamiseen ilman ennakkoilmoitusta. Muutokset eivät kuitenkaan koske jo vahvistettuja tilauksia.Emme myöskään vastaa mahdollisista virheistä tuote- ja materiaalitiedoissa niiltä osin kuin ne perustuvat valmistajan meille toimittamiin tietoihin.

Maksutavat